Yoghurt-chiazaad-havermout-fruit-ontbijt

Maak eerst de yoghurtmengsel klaar door de yoghurt met de chiazaadjes en eventueel de havermoutvlokken door elkaar even te roeren.DSC_1097Verdeel ongeveer een kwart van het mengsel in de mokken/kommetjes, gevolgd door een laagje fruit. Het fruit kan vers of uit de diepvries zijn. Verdeel vervolgens de rest van de yoghurt boven het fruit laagje.

DSC_1193 DSC_1205…en dan nog een fruitlaag

DSC_1212 DSC_1214DSC_1221Garneer met geroosterde amandelen, pecan-, wal- of hazelnoten.

DSC_1273

Dit ontbijt kan je tot 3 dagen in de koelkast bewaren.

 

Eet smakelijk!

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email

4 Reacties

  1. Hoi Naomi

    Wat hebben wij met elkaar genoten van dit heerlijke ontbijt
    Echt geweldig
    Ze willen dat ik het nog eens vaker maak

    Groetjes Sjanie en Marius Channa en Guan

    1. Bedankt Sjanie, echt heel fijn om te horen. Dat gezond zo lekker kan zijn geloven de kinderen niet vaak, hè… Geniet!

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.